- Micros et Capteurs FWF Systemes
- Pièces détachées FWF Systèmes
- Sonorisation – Enceintes Actives et Tables de mixage
- Pianos Numériques/Compacts et Claviers
- Ecouteurs et Casques
- Accessoires divers
- Guitares classiques et folks, Salvador Cortez, Richwood et autres
- Guitares Resonator ROYALL
- Cordes de guitare
Some words about us
Spécialiste de l'amplification électro-acoustique
Depuis 1989, la marque FWF Systèmes développe toute un gamme de systèmes simples ou doubles, spécialement conçus pour l'amplification sur scène ou en studio, de tous les instruments de musique : Nos clients, comme les sociétés de productions, les associations, les magasins de musique, les luthiers ou les particuliers nous ont choisis, parce que nos produits sont fabriqués à la main avec soin, en France, et bénéficient d'une excellent garantie.
Quelques manipulations suffisent pour découvrir leurs capacités, et dans le temps, vous apprécierez leurs polyvalences.
Nous travaillons très régulièrement en collaboration avec des musiciens, afin de créer des produits de plus en plus petits, légers, et surtout adaptés aux exigences sonores d'aujourd'hui. Les microphones HI-Fi, les capteurs et leurs boîtiers d'alimentation et/ou de mixage font de ces systèmes une gamme de kits spécialement étudiés pour l'amplification acoustique de chaque instrument à cordes, à vent ou à percussion.
Nous vous souhaitons la bienvenue dans l'univers de l'aplification acoustique ...
Websites in professional use templating systems. Commercial publishing platforms and content management systems ensure that you can show.
Words about us
Our Team
Convallis ullamcorper aliquet ultrices orci cum vestibulum lobortis erat
Jane Cooper
President of Sales
Jacob Jones
Sales Analyst
Kristin Watson
Market Development
Darlene Robertson
Social Media Specialist
Buyers trust us
Our Strategy Is To Provide Our Customers With Quality Products
If the copy becomes distracting in the design then you are doing something wrong or they are discussing copy changes. It might be a bit annoying but you could tell them that that discussion would be best suited. You begin with a text, you sculpt information, you chisel away what’s not needed, you come.
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons the folks in the meeting can’t quite tell right now, but they’re unhappy, somehow. A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though.
Join Our Community
Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn’t have helped won’t help now it’s like saying you’re a bad designer.